Obavijest i načinu podnošenja prigovora

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA

PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

 Cijenjeni potrošači,

sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22 i 59/23), obavještavamo Vas da ukoliko imate primjedbe u odnosu na kvalitetu pruženih usluga ili poslovanje tvrtke DiZ Media d.o.o. s potrošačem, pisani prigovor možete predati:

  • osobno dolaskom na adrese poslovanja u naše urede u Zagrebu, Marina Tartaglie 12 ili Osijeku, Kapucinska ulica 36,
  • putem preporučene pošte na sjedište tvrtke: DiZ Media d.o.o., Budačka Rijeka, Budačka Rijeka 75/A, 47242 KRNJAK,
  • putem preporučene pošte na adresu ureda u Osijeku: DiZ Media d.o.o., Kapucinska ulica 36,
  • putem preporučene pošte na adresu ureda u Zagrebu: DiZ Media d.o.o., Marina Tartaglie 12,
  • elektroničkom poštom na e-mail: [email protected] ili [email protected] 

Na Vaš prigovor, odgovorit ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja istog. U tu svrhu, molimo Vas da u pisanom prigovoru koji osobno predajete u našem uredu na adresi poslovanja ili dostavljate poštom, obavezno navedete podatke za dostavu (ime i prezime te adresu stanovanja).